30 Ocak 2007

Bloglardan denedim-Rezene köklü Pilav

Sevgili Betül ün sayfası Rustic tam damak tadıma uygun tariflerin olduğu ve en sevdiğim bloglardan biri. Onun da oldukça fazla tarifini denedim ve her seferinde tariflerin orijinalliği, lezzetlerin damağıma uygunluğu beni büyüledi.
En favorim; yemek etkinlikleri sırasında verdiği Rezene Köklü Pilav tarifi oldu. Betül ün tarifini olduğu gibi uyguluyorum, tek ilavem: rezene nin o çok sevdiğim saçaklarına kıyamıyorum ve onları da pilava ilave ediyorum. Şu ana kadar (geçen yaz dondurmayı unuttuğum için) taze iç bakla bulup da koyabilmiş değilim, bu yüzden benimkiler şimdilik baklasız. Ha bir de biraz limon ilavesi yapıyorum..
Betül tekrar teşekkürler bu güzel lezzetler için..
Anneeee, bak bu tarifi mutlaka dene tam bizlik, lezzetine doyamayacaksın.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Betül ve İpek, bu güzel tarifi tanıttığınız için ikinize de çok teşekkür ederim. Yarın ben de deneyeceğim. Sakız baklayı enlemesine jülyen doğrayıp katacağım bakalım nasıl olacak. İkinizi de öpüyorum.

BETUL dedi ki...

Ipek, afiyet sifa olsun. Eminim baklasizken bile rezenenin o sekerli tadiyla enfes olmustur. O sacaklari ben de kullanmistim, metinde oyle bir anlam cikiyorsa hemen duzelteyim bari, hic kimselerin ziyan etmesine kiyamam.
Noni, Nonimiz :) gibi taze bakla bulabilseydim, onunla denerdim, ama nerdee..
Sevgili Noni, dograma sekline kadar verdiginiz ehemmiyetle Ipek'le bosubosuna anlasmadigimizi anladim, hatta soyle bir arastirsak akraba cikarmiyiz falan diye de dusunmeye basladim :) Ben de her ikinize tesekkur ederim beni bu sicacik ortama dahil ettiginiz icin..

ipek dedi ki...

Betül cüğüm,
seni -sanal da olsa- tanımış olmaktan çok büyük keyif duyuyorum. eminim Noni de öyle düşünüyor. Beki birgün gerçekten de karşılaşırız, dünya küçük:))
Sevgiler
ipek

Adsız dedi ki...

slm
sayfanı gezdim herşey harika
ellerinize sağlık
özellikle pilav çok ilginç
sevgiler
http://buyuleyenmutfakkokusu.blogcu.com/

Annelog Atölye dedi ki...

Merhaba, Çocuk Gibi'ye bıraktığınız yorum sayesinde uğradım. Ellerinize sağlık çok lezzetli görünüyor herşey. Sizin sayenizde de Can Dündar'ın bir sayfası olduğunu öğrendim. Teşekkürler.

ipek dedi ki...

Teşekkürler Esra,
iade-i ziyaretine geleceğim:) sevgiler
İpek

ipek dedi ki...

Merhaba annelog (adını bilemedim?)
Ziyaretine teşekkür ederim. Seni Mimi nin sayfasına da bekliyorum.
sevgiler
İpek