20 Mayıs 2009

Bizim küçük Nadia Komanachi, beden dersinde parende atmaya kalkmış! Kolunun üzerine düşüvermiş.

Ameliyata gerek kalmadan, genel anestezi yardımıyla kırığı yerleştirildi; alçılandı.
6 hafta bu madalyayı taşıyacak artık:) Eve döner dönmez madalyayı süsledik, sevimli birşeye dönüştürmeye çalıştık.
Eğer birgün okursa diye, ben canım kızımı bir de buradan tebrik etmek istiyorum: Canı acımış ve çok korkmuş olmasına karşın, öyle uyumlu ve iyi huyluydu ki... Doktorları bile şaşırttı, onlardan teşekkür aldı.

Okul revirinden "Çok acil gelin Simin düştü, başka birşey söyleyemeyiz!!" mesajı almış annenin kendine gelmesi, Simin'inkinden çok daha uzun sürdü!

Bir önceki fotoğrafa yorum bırakıp; moral veren, güzel dileklerini, içten sevgilerini, iyi duygularını gönderen herkese çok teşekkür ederiz. Simin hepsini okudu, şaşırdı, sevindi ve çok mutlu oldu.
Sevildiğini bilmek -kaç yaşında olursak olalım- iyi geliyor:)


Not: Bilgisayarımdaki problem, ve tepemde dikilen grip nedeniyle hızım biraz yavaşladı. Ama merak etmeyin buralardayım ve güzel şeyler hazırlıyorum: hem Acemi Aşçıya hem Yeni Odaya:)

31 yorum:

Eya dedi ki...

Cok büyük gecmis olsun, acil sifalar diliyorum, sevgilerimle

zehra

zarpandit dedi ki...

pes diyorum gelen msj bu muydu :S

kıyamam kedi gibi ya :) nazara gelmesin aman aman :)

Neslihan Öcal Karahan dedi ki...

çok çok çoookk geçmiş olsun.....
Sevgiler

Selhan dedi ki...

Cok gecmis olsun cesur Mimi'ye... Size de kolay gelsin

Sevgi Küçük dedi ki...

Çok büyük geçmiş olsun. Çok kısa zamanda iyileşeceğinden eminim. Bu kadar tatlı ve cesur biri hemen iyileşmez mi canım?
Çok öptüm Mimiyi :D
Sevgiler

İnci Yemek dedi ki...

selam blogları dolaşırken konu çocuk olunca dikkatimi çekti çok geçmiş olsun acil şifalar dilerim
prensesin yanaklarından lütfen benim için öpün.sevgiler..

Aygül dedi ki...

çok geçmiş olsun.Zaman su gibi akıp geçsin ama sorunsuz inşallah.

Adsız dedi ki...

Simin' cik :)
mesajlarimiz seni sevindirip, cok mutlu ediyorsa, bizde seve seve sana yazmaya devam ederiz tabii ki :)

Böyle ufak tefek, bazen de fazlasiyla can acitan olaylar olabilir insan yeni bir seyler deneyip, ögrenmek isterken... Ama cesaretini kaybetmeden bir dahakine yeni akrobatik hareketleri biraz daha dikkatli deneyeceginden eminim!!

Sevgilerimle,
TülayK

HUYSUZBALIK dedi ki...

Ben de ortaokulda kolumu kırmıştım. Sonra lisede ve üniversitede de sıra ile ayaklarımı. Alçıyı ilk takarken anestezi yapmaları iyi olmuş çok acıyor çünkü. Simin'e geçmiş olsun diyorum. Tez zamanda sağlığına kavuşur umarım.

elif ada dedi ki...

Simin ablacığım,
Çok geçmiş olsun sana. Annem kolunun uff olduğunu söyledi. Keşke gelip bir öpücük kondurabilsem hemen iyileşirdi... Sana buradan kucak dolusu iyileştirici öpücükler gönderiyorum...
Sevgiler
Ada ve annesi Umur

sude dedi ki...

canim beniim. nasil cani acimistir aslinda kim bilir. ben de kucukken kolumu kirdigimda aglamamaya calisip acimiyo demistim. halbuki o kadar aciyoduki sucumu kapatmaya calisip kendimce buyukluk gostermistim.
buyuk yurekli kucuk kiza cok gecmis olsun!... ve buyuk gonullu kizin huzunlu annesine de..

Ferkay dedi ki...

Simin ciğim çok geçmiş olsun canım kısa sürede iyileşeceksin ve bu günler bir anı olarak kalacak şimdi biraz canını sıksa da ilerde gülerek anlatacaksın.
Seni kocaman öpüyorum.
Sevgiler..

munevver dedi ki...

İpek, Simin!

Henüz öğrendim durumu, Birkaç gündür bilgisayarla ilgim yoktu. Geçmiş, gitmiş olsun inşallah.

Simin'ciğim, hareketlerin kısıtlansa da bu durum kitap okumana engel değil. Bol bol okursun sen biliyorum.

İkinizi de öpüyorum.

Adsız dedi ki...

Canım Siminciğim,

Çok üzüldüm okuyunca. Büyük geçmiş olsun.

Nurten

balböcükleri dedi ki...

ay çok geçmişler olsun pekte sevimli canım korkmuş belli noldu gibilerinden bakıyo bunada şükür

ALEVCM dedi ki...

Nazar bu iste....

Simin'cigim tekrar gecmis olsun... Sevimli maceralarini takipteyiz... En kisa zamanda iyileseceksin.... Cok cok opucukler...
Alev

karamel mutfak dedi ki...

kıyamam ona nasılda mahsun duruyor geçen posta geçmiş olsun demiştim aradan haftası olmadı belki şidide benim kocam yaralı ceylan oldu.alçısı çok sevimliydi fazla kıskandım her halde:)

Ahu dedi ki...

olan beyin hücrelerine değil, kol kemiklerine olmuş desenize..ama mimiciğin cin enerjisiyle hemen iyileşir umarım, 6 hafta su gibi geçer..
öpüyorum, yeniden çok çok geçmiş olsun:)

ipek dedi ki...

Eya,
Çok teşekkür ederiz:)

Zarpandit,
Sorma! Okula nasıl gittim, aklıma neler geldi, tansiyonum kaça çıktı hiç sorma!! Akıl almaz bir hataydı yaptıkları..
Bu kadarla geçti gitti işte...
çok teşekkür ve sevgiyle..

Neslihan, Selhan,
İyi temennilerinize çok teşekkür ederiz. Sevginize de.

İnci,
Daha keyifli konularda yeniden görüşemek dileğiyle..
Sevgiler

Aygül,
Çok teşekkürler. Biz de zaman için aynı dileklerde bulunuyoruz:)
sevgiyle..

TülayK,
Ne kadar güzel, ne kadar doğru anlatmışsın Mimi'ye..Çocukları iyi anladığını ve sevdiğini düşündüm.
Güzel mesajım Mimi'yi ve annesini gerçekten mutlu etti,
çok teşekkür ederiz..
sevgiyle.

Esin,
Mimi'yi rahatlatmak için ilk söylediğim şey "her çocuk bunu bir kez yaşamıştır".
Daha büyük kazalar olmaması dileğimi tüm çocuklar için yineliyorum.
sevgiyle..

Elif Ada,
O kadar tatlısın ki..Anneciğin de bir o kadar hassas ve düşünceli. Her ikinize de içten teşekkür ediyoruz. Keşke ben de gelip senin o tatlı yanaklarına bir öpücük kondurabilsem?
sevgiyle..

Sude,
Sanırım Mimi'nin yaşadığı tam da senin anlattığın duygulardı.
Çocuklar aslında büyüklerden çok daha koca gönüllü oluyorlar.
Çok teşekkürler.
Sevgiyle..

Feray,
1 hafta geçti bile. kaldı 5. Ancak Mimi hiç mızmızlanmıyor. Alçısına gelen övgüler çok hoşuna gittiği için olsa gerek; halinden şikayet etmiyor..
teşekkür ve sevgilerimizle..

Münevver'ciğim,
Çok teşekkür ederiz.
Kitapları tam gaz okumaya devam ediyoruz. Üstelik şimdi Mimi kendisi kitap yazmaya heveslendi:) Resimlerini de yapıyor ancak; ne zaman kitap yazmaya başlasa 4. sayfada sıkılıyor ve son yazıyor:))
Sevgiyle canım komşum..

Nurten,
Çok teşekkür ederiz; ilginize, sevginize..

Serpil,
Teşekkür ederiz. Okula giderken aklımdan öyle şeyler geçti ki, kolundaki kırığı gördüğümde şükrettim!
sevgiyle..

Alev'ciğim,
Küçük pirekeser, büyüğünü aratmıyor:) Nasıl da kürek kemiği kırılmıştı hatırlar mısın?
Laf aramızda bu versiyonu öncekinden daha komik! Yazdığım maceralar ne ki!!!
Sevgiyle öpüyorum.

Karamek Mutfak,
Çok geçmiş olsun sizlere de. Büyüklerinki daha zor; kolay gelsin hepinize..
sevgi ve teşekkürler:)

Ahu;
güldürdün yine beni:)
Sana bu sabahtan bir anekdot: Alçısı o kadar beğeniliyormuş ki, öbür kolunu da alçılatsa mıymış accaba?? Diğer modelleri oraya yapabilirmişiz. Bunda pek yer kalmamış!
sevgiyle..

elif ada dedi ki...

İpek teyzeciğim,
Keşke gelebilseniz ne çok seviniriz. Hem yanak hem de gıdık verirdim size. Simin ablam da eğlenirdi biraz. Efemiz onu ok ama çok eğlendirirdi. Buradan sizlere kucak dolusu sevgiler gönderiyoruz. Efemiz de kocaman öpücükler gönderiyor Simin ablaya.
Sevgiler...
Ada & annesi Umur

Arzu Erginay dedi ki...

Merhaba,
Ben bloğunuzun sessiz takipçilerindenim ama güzel Simin'in bu halini görünce yazmadan geçemedim. Geçmiş olsun hem size hemde Simin'e. Bu arada size de bu güzel blog ve tarifler, özellikle sushiler için sonsuz teşekkürler..

Sevgiler

nslhn06 dedi ki...

Simin'ciğim çok çok geçmiş olsun resmini görünce içim acıdı...Bu kadar güzel bir kıza tabi ki nazar değer Annen seni nazar boncuksuz dışarı çıkartmasın:) Sevgilerimle

ipek dedi ki...

Elif Ada,
mesajların içimi ısıtıyor. Gelmiş kadar oldum yanınıza:)
Belki yolumuz bir gün bir yerde kesişir; dünya küçük aslında:)
sevgiler sana ve anneciğine

Arzu,
Asıl ben teşekkür ederim; içtenliğine, beğenine ve övgüne.
Mutlu oldum.
sevgiyle..

Nslhn06,
Bu güne kadar, hatta bebekken bile takmadım ama, galiba bir boncuk gerekiyor bizim boncuğa:)
teşekkür ve sevgiyle..

nursen dedi ki...

Selamlar İpek Hanım,
Bir haftadır İzmir'de babamın sağlık sorunlarıyla uğraşıyordum, eve döner dönmez ilk işim Simin'in son durumunu kontrol etmek oldu. Neyse ki sorun yokmuş, dilerim en kısa zamanda sağlığına kavuşur güzel kızım. Okuldan gelen, o insan psikolojisiyle ilgisi olmayan o mesajı okuduğumda oğlumun orta 1 de yaşadığı bir olayı hatırladım. Bana da "Cem düştü" diye bir telefon gelmiş ve ulaşımı hayli zor olan okula gidene kadar her türlü olasılığı en berbat senaryoları kurarak kafamdan geçirmiştim. gidince bulduğum, revirdeki yatağın üzerinde oturan, gözlerinden akan yaşlar yol yol kir izleri bırakmış (bahçede top oynarken düşmüş çünkü toz toprak içinde)korkuyla bakan minicik bir oğlan çocuğu idi. o görüntüyü hiç silemedim hafızamdan. o yüzden sizin neler yaşadığınızı çok iyi anlıyorum. şimdi oğlum 28 yaşına geldi ama inanın ne endişelerimde, ne duygularımda en ufak bir değişiklik oldu, sizde de farklı olmayacak tahmin ettiğiniz gibi. ama yine de iyi ki varlar, çok yaşasınlar, sağlıklı yaşasınlar, mutlu olsunlar, zaman zaman üzseler de hayatımıza renk katmaya devam etsinler. en kısa zamanda o güzel elini ve kolunu tekrar kullanabilmesi dileğiyle sevgiler yolluyorum, size de kolaylıklar diliyorum...

sermoon dedi ki...

Buyuk gecmis olsun Simincigim.Sen guclu bir kizsin ve hemen gecicek biliyorsun degilmi?
cok sevdgiin yemegin sushinin oldugu yerlerden kocaman sevgiler sana.:)

Tijen dedi ki...

Ah kuzum, güzel gözlü fıstığa nazarlar değmiş. Tez zamanda iyileşsin güzelciğim.

ipek dedi ki...

Nursen Hanım,
Hep yazarım ya: böyle sevgi dolu, böyle içten yazılmış mesajlar her seferinde içimi tarifsiz mutluluklarla dolduruyor. Çok teşekkür ederim.
Simin'in canının acımasına üzüldüm elbette ama "her çocuğun başına gelebilecek kazalardan" hanesine yazdım. Beni en çok üzen, o telefonun geliş şekliydi. Yaşadıklarımı, duygularımı çok iyi anlatmışsınız.
Sıcacık mesajınıza tekrar teşekkür ediyor, sevgili babanıza geçmiş olsun diyorum.
Sevgiyle...

Sermoon,
Mimi'nin ağzı sulandı şimdi:))
Çok teşekkür ediyor Mimi ve sevgilerini gönderiyor..

Tijen'ciğim,
çok teşekkürler:)
sevgiyle..

sermoon dedi ki...

Canim benim.:))keske bir firsat olsada gonderebilsem 2 kocaman kutu sushi :)
tekrardan gecmis olsun.kocaman optum :)

Ulker dedi ki...

Büyük geçmişler olsun boncuğa.....en kısa zamanda iyileşmesi dileği ile...

Ahmet Deniz dedi ki...

Geçmiş olsun :( diyoruz öpüyoruz

ipek dedi ki...

Ahmet,
çok teşekkür:)
seni burada görmek sürpriz oldu. ve bu sayede çok beğendiğim/eğlendiğim sayfana da ulaşmış oldum:)
hepinize sevgiler.