11 Ocak 2010

Yeni




2009 son günlerinde bize sürpriz üzerine sürprizler yaptı. Hiç aklımızda olmayan pek çok değişiklik, plansız programsız; bir anda hayatımıza girdi...
Biz telaş içerisinde neyi nasıl çözeceğimizi düşünürken; şans, seçeneğini bizden yana kullanarak işleri yoluna koydu:))
Fazla detaya gerek yok, işin özeti şu:
Küçük bahçeli ev hayalimiz sonunda gerçek oldu... Ve Mimi'nin artık bir arkadaşı/köpeği var: Waffle...



O, dünya tatlısı bir dost. Sakin, sevecen, şefkatli, uyumlu ve çok akıllı bir kız. Eski sahibi onu öyle çok sevmiş ve güzel eğitmiş ki, bize sadece hayran olması kaldı.
Bu muhteşem kız hepimizin kalbini feth etti, ailemizin bir parçası oldu. Simin'in en büyük dileği gerçekleşti; benimki de!! Artık iki kızım var benim:))



Yeni evimize henüz taşınmadık, tadilatlar sürmekte. Mesleğimi yapmaya yapmaya körelmişim:) Yine de tadilatları oldukça hızlı halletmeye çalışıyorum. Sayfamı bu aralar eskisi gibi güncelleyemeyişimin nedeni de bu işte: Yeni bir hayata başlama alıştırmaları!

Yeni bir ev, yeni bir can dostu, yeni bir hayat!
2009 son anda bize çok cömert davrandı. Aynı performansı senden de bekliyoruz 2010.
Hoşgeldin!

28 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Biz de sizi ve Simin'i çok özlemiştik. Hele şükür 2010'da gördük yüzünüzü. Evinizde güle güle oturun, sağlıkla ve huzurla uzun yıllar, köpeğinizle birlikte. Ağzınızın tadı bozulmasın ve bizi bu kadar yalnız bırakmayın bir daha:))
Sevgiler...
Not: Maşallah, Simin ne kadar büyümüş bu arada, Mimi demek bile tuhafıma gitti, adını kullandım:))

elif ada dedi ki...

Çok güzel bir kız bu. Simin'le de nasıl güzel anlaşmışlar. Köpekli hayata hoşgeldiniz. Ama hemen uyarayim. Bağımlılık yapıyor bu güzellikler. Ve bir çocuğun en iyi dostu oluyorlar. Ada'nın en iyi arkadaşı Efe. İkisini oynarken görmek, günümü aydınlatıyor. Yeni eviniz de hayırlı ve uğurlu olsun, size şans getirsin. Simin ne kadar büyümüş. Daldan dala atladık biliyorum ama siz de çok özlettiniz kendinizi.

Unknown dedi ki...

Yeni evinizden kahkaha,mutluluk,huzur eksik olmasın...Dört gözle beklediğim tariflerinize,çok daha muhteşem yeni tarifler eklenmesi dileğim ile.,
Sevgiler
Pınar

Adsız dedi ki...

İyi ve mutlu olmanıza çok sevindim. Herşey gönlünüzce olsun.
Sevgiler...
A.Alpay

gezicini dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun! gözünüz aydın diyelim, ne güzel haberler!
sevgiler
gorki

Adsız dedi ki...

Yeni mekaniniz hayirli ugurlu olsun... Insallah saglik, mutluluk, basari ve huzur dolu günler yasarsiniz yeni yuvanizda.
Simin'in o güzel yanaklarindan -izniyle- öpüyorum. Masallah, arkadaslarinda dedigi gibi, bayagi büyümüs. Miminin sayfasi herkese acik olmadigindan beri özlemistim :) iyilik haberlerini almak beni mutlu etti. Yeni arkadasinin güzel, olumlu özellikler, sorumluluklar gelistirmesine sebep olmasi dileklerimle....

Size de kolay gelsin...

Sevgilerimle,
TülayK

Kırmızı Mutfak dedi ki...

Ne güzel :) Hayırlı ugurlu olsun... Küçük bir bahçeli ev benim de hayalim... Ne güzel şeyler yaparsınız şimdi bahçede :) Yeni yılda da herşey gönlünüzce olsun... (Not:bu internet gerçekten muhteşem birşey, kızınızın küçücük halinin fotograflarını eşime gösterdiğimi hatırlıyorum, bayılmıştık birlikte :) maaşallah...)

Ferkay dedi ki...

Uzun ara olunca özlemiş ve merak etmiştim. Hayırlı uğurlu olsun.
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

İpek Hanım Merhaba,

Her şeyin yolunda olmasına çok memnun oldum. Yeni evinizde, ailenizle (yeni kızınızla da) sağlıklı, eğlenceli ve çoook huzurlu günler yaşayarak güle güle oturmanızı dilerim. Hayırlı, uğurlu olsun.
Sağlıkla,sevgiyle

Mavi Atölye dedi ki...

Güle güle oturun yeni yuvanızda sağlıkla mutlulukla inşallah, ailenizin yeni ferdi de yeni yılla size mutlukuk getirsin inşallah
sevgiler

Unknown dedi ki...

Sevgili arkadasim, öncelikle yeni evinizde, yeni hayatinizin hayirli, ugurlu olmasini dilerim. Sayfamda sana bir ödül biraktim... Sevgilerimle,

lezzettabağı dedi ki...

Blogdan ve bizlerden uzak kalmanızın sebebinin bu olmasına çok sevfindim. bende sizleri çok özlemiştim.. Evinizde huzur sağlık ve mutluluk hiç eksilmesin ve ömür boyu sürsün.. Buradan ayrıca herkesin az çok, küçük büyük ama bir ev sahibi olmalarını diliyorum. Kızımız da çok güzelmiş eminim simin buna çok sevinmiştir. Size kolaylıklar diliyorum, sevgiler

beste dedi ki...

Merhaba, bir cocugun mutlaka kedisi, kopegi olmali bizim de bahceli eve tasinmamiza az kaldi insallah bu arzumu gerceklestirecegim:) Cok sekerler gule gule mutlulukla oturun yeni evinizde...

MMO dedi ki...

Bu senenin de en az 2009 kadar güzel geçmesini dilerim sizi için. iki kızınız da çok tatlı, maşallah :)

İpek Kuscu dedi ki...

İpek'ciğim,çok sevindim gelişmelere.2010 aynı güzellikler ve hep güzel haberler duyalım senden.
Çok öpüyorum sizleri.

acemi aşçı dedi ki...

Leylak dalı,
Elif Ada,
Hayatımdaki Dler,
A.Alpay,
Görkem,
TülayK,
Kırmızı Mutfak,
Feray,
Zarif okuyucum,
Benim küçük hayallerim,
Münster,
Şükran,
Beste,
Ayazma,
ve İpek'ciğim,

İçtenlikle yazılmış, her kelimesi özen ve sevgiyle seçilmiş, kalpten gelen güzel temennilerle dolu yorumlarınız okudukça, öyle şaşırıyor ve mutlu oluyorum ki... Birbirimizi görmesek, tanımasak da; duygularımıza meğer ne çok dokunabilmişiz ki, bütün duygularımı ve heyecanımı paylaşıyorsunuz...
Her birinize en az benimki kadar güzel heyecanlar, yeni sevinçler diliyorum...
Herşey önce sağlıkla başlasın, Şansla dolsun,
Mutlulukla sürsün...

2010 herkesin yüzünü güldürsün, sesini coştursun, kalbini mutlukla doldursun..
Hepinize teşekkür ederim

pinomino dedi ki...

çooook sevindimmm:) bahçeli eviniz olmasına.. minik dostunuzun size katılmasına:)
güle güle oturunnn
umarım bizim eve yakındır yeni adres:)
çok sevgilerr:))

Calisan Anne dedi ki...

Yeni evinizi ve yeni yılınızı gönülden tebrik ederim. Mutluluk, sağlık ve huzurla oturmanızı dilerim. Sevgiler, Esra Gökbayrak
www.oyalamakagidi.com

Mebrule dedi ki...

Yeni eviniz, yeni yiliniz ve yeni kiziniz, hepsi sizin icin ugurlu olur insallah...Hayati boyunca hic ev tasimamis ve bir kez olsun tasinmak isteyen birisi olarak imrendim dogrusu...

Sevgiler...

Zamandan Sızan dedi ki...

Ne güzel haberler İpek..Kızımı çok öperim o mavilik şimdi dahada parlaktır eminim..Nefis bir yıl oldu sizler için..Devamı aralıksız gelsin..Yerleş o olağanüstü misafirperverliğin eşiliğinde çayını içmeye gelelim..

pecete dedi ki...

Güzel başlangıçlarınız bizi de heyecanlandırıyor. Yaşasın demek istiyorum. Çok çok sevindim. Hem ailenin yeni üyesi hem de kırmızı kiremitli yeni çatınız hayırlı olsun...

Adsız dedi ki...

biz muslumanlar noeli kutlamiyoruz, bu gorunen gormemisim alabilecegi buyuklukte bir noel agaci. muslumanlar yeni yilda eglenebilir ama noel bir hristiyan yortusudur. herseyi yaziyorsun , fotografliyorsun, eger azinliklardan birine mensupsan onu da belirt ki toplume hristiyan adetleri asilamaya calismani garip karsilamayayim.hristiyandir bu da onlarin bayramidir diyelim? nedir senin durum? ozenti misin sadece, hristiyan misin? yoksa toplumu dejenere etmeye calisan bir toplulugun gonullusu musun ?

Unknown dedi ki...

Yüreğiniz olsa , sanırım bir adınız da olabilirdi. Ne kadar zavallı ruhlarsınız siz ki...emeğiyle sevgi yumağı oluşturan çalışkan, zeki ve becerikli insanlara böyle saldırılar yapabiliyorsunuz. ADSIZ... sizi nefretle kınıyorum. Asıl siz nesiniz ???

inci dedi ki...

Gunser Hanım, öfkeme ve nefretime o kadar güzel tercüman olmussunuz ki, baska söyleyecek birşey bulamadım. Teşekkürler! inci

Adsız dedi ki...

Gunser biz muslumanlar noeli kutlamiyoruz, neyimi nefretle kinadin? Musluman olmami mi? Sen de inci? Muslumanlar adina yazdim, bir blogum yok ki, suraya da ismimi yazsam fark etmez,biz muslumanlar noeli kutlamiyoruz sen neyden nefret ediyorsun?

inci dedi ki...

Tabi ki; yillardir buraya yazilmis olan piril piril yorumlar arasinda, kapkara siritan, aileye hakaret eden diger yorumlarini kiniyorum. Ne benim ne de diger yorumda, senin bahsettigin kavramlarin kelimesi gecmiyor. Hic bir dinde yeri olmayan kustahlik, aileye saygisizlik, kisiye hakaret iceren yorumlarin ve saygisizligindir nefretle kinadigim.

Unknown dedi ki...

ADSIZ..bu son yazışım, bir kez daha size zaman ayıracak değilim.
Siz Müslüman falan değilsiniz. Dinimizi de bu şekilde kullanmayınız lütfen. Müslümanlık "hoşgörü" dinidir. Bakınız Bakara Suresi 208. ve 156. ayetler, Fussilet Suresi 34.ayet.
Dinimizi yüreğinde taşıyan , akıllı bir insan göremiyorum karşımda ne yazık ki. Keşke İpek hanım gibi toplum yararına yapacak bir şeyleriniz olsa. Yazık...
Dediğim gibi bir kez daha size yanıt vermeyeceğim, Allah yüreğinize iyilik versin dilerim.

Adsız dedi ki...

ADSIZ, amacinizi anlamak cok guc! Bu kadar kaliteli, keyifli bir o kadar da sicak bir blog a yaptiginiz bu satasmanin sebebi nedir? Agresif oldugunuz kadar cahilsiniz de! Agac suslemenin tarihi cok eskilere gider ve pek cok kulturde kullanilmistir. Bildiginiz gibi 21 Aralik gunduzun en kisa gecenin de en uzun oldugu gundur. Eskiden insanlar karanligi korkutmak, gunesi serbest birakmasini saglamak icin o gunlerde agaclari susleyip, etrafinda atesler yakarlarmis. Bu bir gelenek haline gelmis. O dönemlerde süslemeler bereketi ve güneş ışığını sembolize ediyormus. Cam agacinin kullanilmasindaki sebep de camin her mevsim yesil kalmasindan. Bu gelenek Hiristiyanlik tarafindan da kabul edilmis ve Isa nin dogumu icin kullanilmistir. Hiristiyanlik tarihine bakarsaniz Isa kisin degil aslinda ilkbaharda dogmustur.

Gunser Hanimi da Muslumanlik adina yaptigi yorumdan dolayi tebrik ediyorum. Bence de siz Muslumanliga hic yakismiyorsunuz.

Ipekcim, bu kadar dolu, keyifli ve zevkli bir blog yaptigin icin tesekkur ederim. Seni ve Mimi nin maceralarini zevkle takip ediyorum.

Sevgiler, MINIS