25 Ekim 2008

SUSTUK!

SUSTUK!

Mahkeme kararıyla susturulduk! "Onlar" yeni bir karar verene kadar da konuşamayacağız, paylaşamayacağız.
Biz Türk blogcuları şu anda hiç bir blog sayfasına ulaşamıyor, ulaşılamıyor, yorumlarımıza cevap yazamıyoruz.
Acemi Aşcı, "com" adresinde olmasına rağmen arşivi orada olduğu için "blogspot"üzerinden yayın yapıyordu.Bu yüzden, yasak kalkana kadar ben de kendi arşivime ve sayfama ulaşamıyorum. Bu postayı da www.sansursuz.net aracılığıyla yayınlayabiliyorum ancak. (Siz de bu adrese gidip, Youtube adresinin bulunduğu yere, girmek istediğiniz blogun adını yazarak sansürsüzce dolaşabilirsiniz.)

Ne acı!
Yeniden görüşeceğimiz günü sabırsızlıkla bekliyorum...

9 yorum:

Aslı Cin dedi ki...

Çok üzgünüm canım, çoook .

B5 dedi ki...

Demek yorumlarimizi sadece emaillerinize gelenler sayesinde okuyabiliyorsunuz.
Inadim inat, okudugum tum bloglara yuzlerce yorum birakmak istiyorum, sizi okuyorum demek icin!!
Saskin ve uzgunum!!!

Adsız dedi ki...

merhaba bende verdiğiniz bilgi sayesinde yorumu okuyup bırakabiliyorum şaşkınım birgün önce girdiğim sitelere şimdi yasak gelmiş anlayamıyorum şaşırdım ve üzüldüm hemde çok :( böyle güzel paylaşımlar neden engellemek istiyorlar ne saçma bir yasak allahım ne diyim bilmiyorum kızgınımm !!
özmen

Tuba dedi ki...

Coook yazik cok. Millet aya biz hala yaya...

Papatya dedi ki...

Daha cok hosgoru, daha cok anlayis derken, insanlararasi iletisime boyle bir engel gelmesi kabul edilir gibi degil elbet...
Bunca ay blog dunyasindan ayri kaldiktan sonra tam da yavas yavas tekrar isinmaya baslamisken... ne kotu oldu bu simdi :(

Ben yine de sana sevgilerimi gonderiyorum canim,
Papatya

sunrise dedi ki...

Ben de 'onlara' inat, sevdigim butun bloglara ugrayip 'sizi destekliyorum' demek istiyorum....

Sacmalik bir an once bitmeli, biz de sizi keyfimizce okumaliyiz...

Sevgiler

Adsız dedi ki...

Selamlar, Nasıl bir ülkede yaşadığımızın acı bir başka örneği, sorunu önüne arkasına bakmadan kökünden temizleme gayreti, sebebsiz, çözüme gerek duymadan, düşünmeden ve saygısızca , yaşamımızın her safhasında görmeye başladığımız örneklerden bir diğeri, bende kızgınım, buraya www.vtunnel.com adresinden girebildim, bilmeyenlere öneririm.... sevgilerimle. Müjde Atay

Rakunt ideas dedi ki...

Gözümüz aydın açıldık.....

ipek dedi ki...

Bütün arkadaşlara:
Hepinize bu birliktelik ve dayanışma için gönülden teşekkür ederim.
Omuz omuza verildiğinde yanlışlara nasıl dur deneceğinin, demokratik yollarla hak aramanın en güzel örneğini birlikte verdik, sonuca ulaştık.
Dilerim bir daha böyle haksızlıklar yaşamaz, paylaşımlarımıza devam ederiz.
sevgilerimle..