03 Mayıs 2010

3y-4


Sultanın Mutfağı-Özlem Kumrular 
Bu kitap sevgili Mine'nin geçen haftaki 3y leri arasında yer almış. Paylaşınca, haberdar oldum ve bu hafta benim 3y lerimden oldu. Keyifle  okumaya başladım. Mine çok teşekkür ederim.

Hermes-Eau de Gentiane Blance
Bvlgari den sonra sürekli kullanabileceğim yeni parfümüm. Sade, iddiasız, temiz, zamansız, unisex... 
Ne varsa klasiklerde var. 

Moneta Ceramica 01-Seramik Tabanlı Tencere
Firma tanıtım hediyesi gönderdi de, övgü yazısı yazdım sanmayın sakın. Böyle birşey yok; Sevgili halamın yeni ev hediyesi.
İlk seramik tabanlı tencerem. Şu ana kadar kullandığım en iyi mutfak ürünü. Vazgeçilmezim olmaya aday. Teknoloji detayları burada. Umarım bir zaman sonra teflon misali, bu teknolojinin de çok sağlıksız olduğu haberleri çıkmaz.

Herkese iyi haftalar

1 yorum:

mine dedi ki...

aaa bir baktım kendimi yokluyorum ara ara bu hafta yeni ne yapmışım diye : =))
ne iyi oldu bu 3y, teşekkürler

*Bal (film -) olduğu gibi doğal, biraz da hüzünlü
*Safranı ilk defa kullandım
-ayvalı bulgur pilavında -
*Filler Sultanı ile Kırmızı Sakallı Topal Karınca- Yaşar Kemal
bu ara masallarla çok ilgili olduğum için tesadüfen elime geçtiğinde hemen keyifle okumaya başladım.