17 Ağustos 2008

anılar
















Gelecek yaza kadar hoşçakal Bozcaada...

10 yorum:

denizanasi dedi ki...

bozcaada deyince ben de yazmadan edemedim:) şu sıralar suyun sıcaklığı nasıl ? biz de geleek hafta tatile gidecegiz ve hala yer secemedik.

Hayatın Ta Kendisi Lokantası dedi ki...

Bozcadaya hiç gitmedim ama fotoğraflarınızı görünce orada olmak istedim...

B5 dedi ki...

Hala Bozcaada yerine yanlislikla Gokceada'ya gidisimiz ve kacisimiz aklima gelir. Boyle bir yanlislik nasil yapilir hic sorma. Adlari karistirmistik...
Resimler harika.. Ozellikle 2 ve 4 :)
Cok cok ozledim ama hala tatil sansimiz yok...
Sevgiler

ipek dedi ki...

Denizanası,
şu sıralar Ankara'dayım, sadece tahmin yürütebilirim. Biz oradayken çivi gibiydi. Soğuk sularda yüzmeyi seven biri olarak, ben bile "çok soğuk!" dedim. Ama Bozcaada denizi hep soğuktur..
İyi tatiller ve sevgiler.

Desstina,
teşekkürler.
lor peynirli milföy böreklerin de çok güzel olmuş, eline sağlık:)
sevgiler

b5,
:))) çok şekersiniz siz...
Bozcaada kadar olmasa da orada da hoş yerler olduğunu duydum/izledim.
Ama "nüans" bile diyemeyeceğim aradaki farka ne yazık ki:)
Bozcaada'yı seven deli gibi seviyor ama, Çeşme-Bodrum gecelerinden hoşlananlar, orada hayal kırıklığına uğruyor ve geldiklerine bin pişman ilk feribotla geri dönüyorlar. Ben, sizin oradan çok mutlu, dingin ve pek çok güzel fotoğrafla ayrılacağınızı tahmin ediyorum..
sevgiyle...

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Gökçeadayı görmek kısmet oldu ama bozcaada kaldı maalesef... Görüntüler çok güzel... Sevgiyle...

ipek dedi ki...

Aysel,
teşekkürler.

Bahar Ulus dedi ki...

resimler çok güzel. bir cunda sevdalısı olarak istanbulda olmak zor geldi bu resimler karşısında. sitenizi sayfamda ki favorilere ekledim bile :)

ipek dedi ki...

Fullhouse,
Teşekkürler,
Bu yaz Cunda yapamadık, burnumuzda tütüyor. ama Bozcaada'yı da şimdiden özledik bile. Şehirde olmak en kötüsü:(
sevgiler

berrin dedi ki...

fotoğraflarınız harika ellerinize sağlık

ipek dedi ki...

Teşekkürler Berrin..