10 Ağustos 2008



Biraz gayret; yazmaya başlayacağım...
az kaldı :)

14 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

Hadi bakalım, bekliyoruz artık...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

hoşgeldin ....,
bunlar Alaçatı lavantası bildim mi?

Devletsah dedi ki...

Dört gözle bekliyoruz...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

alaçatıdan yeni gelmiş biri olarak
gözüme gözüken her şey ordan zannediyorum bu aralar :)))
harikalarr.. svglrr NuNu

ipek dedi ki...

Artemis,
Fotoğraf, malzeme, hele de Mimi'den maceralar çok.
Bir tek yeni yemek yok bu aralar:)

Peri,
Resim Alaçatıdan değil. Ama en az Çeşme kadar, hatta daha da rüzgarlı bir yerden:)

Devletşah,
Sendeki sebat keşke bende de olsaydı:) Klavye bazen öyle boğucu gelmeye başladı ki....
Ama inatla yazmaya çalışacağım işte..
Özledim.

NuNu,
Bu yaz Alaçatıya gitmedik. Daha sakin bir yerdeydik. Lavantalar orada da öyle güzeller ki...
Resimler yakında:)

Neslihan Öcal Karahan dedi ki...

Hoşgeldiniz
Ben de bekliyodum ne zamandır:)
Hem Mimiyi hem yemekleri :))

Adsız dedi ki...

Heeeey yaşasıııın!!!
Haydi gel başla lütfeeen...
Aylardır domates görmekten fenalık geldi sakın yazacağın ilk yemek tarifinde domates olmasın!!!
inci kardeş

Bahar Ulus dedi ki...

Selamlar domesin kokusu geldi burnuma. Bende aranıza yeni katıldım. Bloguma bekliyorum. http://fullhousedurulife.blogspot.com/

Defne dedi ki...

Çok özledim seni!

Adsız dedi ki...

burası bozcaada'ya benziyor.
en cok ruzgarın ve en guzel lavantaların oldugu yer!

Rakunt ideas dedi ki...

Bekliyoruz dört gözle çok sevindim.

ipek dedi ki...

Neslihan sevgine ve ilgine çok teşekkürler..
Galiba Mimi Acemi aşçıdan önce gelecek:) Öyle çok anı biriktirdi ki:)

İncimmm,
Sonunda buraya yorum yazmayı başardın:) Cd yola çıktı, önce oradan hasret giderirsin Mimiyle.. Bale gösterisini olduğu gibi çektim senin için..
Öptüm canım kardeşim.

Fullhouse hoşgeldin..
Blog öyle birşey ki, bir başladı mı istese de bırakamıyor insan.
Umarım sen de zevk alırsın.
Sevgiler

Defne'ciğim,
Ben de çoookk özledim seni.
Eylül de şeytanın bacağını kırarız umarım:)
Sevgiyle..

Berna,
BİNGO!
Tanımın en güzeli olmuş aslında.
Bozcaada: En güzel rüzgarın ve en güzel lavantaların diyarı.
Sevgilerimle

Tuğba,
İlgine çok teşekkür ederim.
BLoğumu ne çok özlemişim meğer:)

Sevgiyle..

Adsız dedi ki...

havuçlu kekinizi yaptım ve sayfamda yayınladım...bu kadar güzel bir tarif paylaştığınız için çok teşekkür ederim...Arzu.
makarnacik.blogcu

B5 dedi ki...

Bekliyorum ben de :)