22 Eylül 2008

Babiş'i Takdimimdir:


Belki siz onları daha uzun zamandır tanıyorsunuzdur; ben sayfama bırakılan yorum sayesinde yeni tanıdım.
Öyle ki, o andan beri bu güzel blogda dolanıp duruyorum. Sizlere de bu sevgi dolu sıcacık sayfadan bahsetmeden yapamadım:

http://babiseyemekler.blogspot.com/

Burada, nefis bir anlatım ve bir çocuğa sevgiyle yapılmış yemekler bulacaksınız. Ama bizlerden farklı olarak bunları yapan ve yazan, çocuğuyla birlikte yaşayan bir baba.
Ama öyle bir baba ki, kızı için internette dolanıp yemek tarifleri bakınıyor, reçel kaynatıyor, dolma pişiriyor, hatta mantı yapıyor! Yaptıklarını da harika bir anlatımla blogunda paylaşıyor. Onlar birbirlerine "Babiş" diyorlar.

Ben Babişlerin sıkı bir takipcisiyim artık, sizlere de tavsiye ederim...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

ben de sıkı bir babiş takipçisiyimmm...
alpi

ipek dedi ki...

Alpi,
Onlar süper!!!! Yeni tarifleri merakla bekliyorum be de:)

berrin dedi ki...

merhaba ipek
acemi ahçıyı yeni keşfettim ve
hemen ziyaret edin listeme ekledim...mehmet beyin www.urfayemekleri.com
isimli başka bir siteside var
yöresel urfa yemekleri tarifleri çok uygulanabilir

ipek dedi ki...

Berrin,
Teşekkür ederim. Gönderdiğin linke baktım, gerçekten çok güzel. Neşe dolu kalem, hemen sahibini belli etmiş orada da :)
sevgiyle...

Mehmet Saraç dedi ki...

kızlar,

beni utandırıyorsunuz...

sunrise dedi ki...

ben de sıkı bir babiş takipçisiyimmm... Sayenizde bu site ile tanıştım bunun için çok teşekkürler ederim. Ama babise yemekler blogu 10 gündür kapalı hemde mahkeme kararı ile kapatılmış hiçççççççç bir anlam veremedim. Konuyla ilgisi ve bilgisi olan var midur?

sevgiler