29 Ekim 2010

Haydi çocuk.. Devam!

  Haydi Çocuk...Devam!....

6 yorum:

hanife dedi ki...

Hayırlı cumalar arkadaşım,Cumhuriyet bayramımız kutlu olsun

A-H dedi ki...

hakikaten cok guzel bir reklam bu, benide derinden etkiler her izledigimde :)

Berceste dedi ki...

29 Ekim'de hic fener alayi gormedim diyordum ki, gece sokakta aniden karsima ciktilar. Agladim! Ben yurtdisinda yasayaliberi her bayram aglar oldum Ipek!

Papatya dedi ki...

Nerelerdesin şekerim? :)
Özledim.

Adsız dedi ki...

Senin icin alisilmadik bir durum bu..Ipek, insallah her sey yolundadir..

Betul
rustic

Berceste dedi ki...

Rustic Betul, esas sen neredesin? Ipek'i e-posta ile ya da Facebook'tan bir sekilde bulmak, ulasmak mumkun de, sen sessiz sedasiz nereye kayboldun. Bir de tariflerini de alip gitmissin, haksizlik bu!